DARMOWA WYSYŁKA POWYŻEJ 399 PLN*30 dni na zakupBezpieczne płatności

Witamy w dziale obsługi klienta KitchenLab!

Bez względu na to, czy potrzebujesz pomocy przed, w trakcie czy po zakupie - jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. W KitchenLab dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci najlepszą obsługę oraz doradzić w wyborze sprzętu kuchennego. Kontaktując się z nami możesz mieć pewność, że wszystko co Ci mówimy jest pokłosiem wielu lat doświadczeń w biznesie i może być wykorzystane zarówno do użytku osobistego, jak i zawodowego.

Na tej stronie zebraliśmy najczęściej zadawane pytania. Jeśli masz inne pytania, kliknij przycisk "pomoc", aby przesłać nam pytanie, a my odpowiemy na nie tak szybko, jak to możliwe. Zapraszamy Cię również do kontaktu telefonicznego. Pamiętaj, że obecnie jesteśmy do Twojej dyspozycji w języku angielskim i szwedzkim.

Nasz numer telefonu:
+46 (0) 8 410 95 200

Produkty i asortyment

Mam pytanie związane z produktem, możecie mi pomóc?
Oczywiście, że tak! Kliknij przycisk "pomoc" w prawym dolnym rogu strony lub zadzwoń do nas.

Czy produkt jest w magazynie?
Na stronie każdego z produktów znajdziesz informacje o tym, jaką jego ilość posiadamy na stanie. Chciałbym kupić kartę podarunkową.

Jak to zrobić?
Kartę podarunkową wygodnie kupisz tutaj. Karta podarunkowa jest od razu generowana i możesz ją pobrać.

Zakupy i płatności

Czy zakupy u Was są bezpieczne?
Tak!
KitchenLab AB (nr firmy 556785-6199) jest zarejestrowanym znakiem towarowym w Szwecji oraz UE. Jesteśmy częścią spółki Online Brands AB notowanej na giełdzie OMX First North. Nasza strona internetowa wykorzystuje szyfrowanie SSL do dokonywania bezpiecznych transakcji końcowych. Wszystkie płatności są dokonywane za pośrednictwem Klarna Bank, który zapewnia pełną ochronę kupującego.

Czy mogę anulować lub zmienić swoje zamówienie?
Do momentu otrzymania e-mailem potwierdzenia dostawy, możemy zmienić Twoje zamówienie. Możliwa jest zmiana na produkty o tej samej wartości lub anulowanie zamówienia, ale nie możemy podnieść wartości Twojego zamówienia. Jeśli chcesz dodać produkty zwiększające wartość zamówienia, musisz utworzyć nowe zamówienie i skontaktować się z nami w celu anulowania pierwszego zamówienia.

Jak długi jest okres gwarancji? Okres gwarancji jest ustalany indywidualnie przez każdego sprzedawcę, lecz nasz minimalny okres gwarancji dla osób prywatnych wynosi jeden rok. W przypadku klientów biznesowych nie ma żadnych gwarancji, o ile takie nie zostały wspomniane osobno na poszczególnych produktach.

Nie będę mógł odebrać zamówienia od listonosza. Co się wówczas stanie?
Jeśli nie możesz odebrać zamówienia we wspomnianym terminie, zostanie ono do nas odesłane. Zwrócimy Ci wartość zamówienia pomniejszoną o opłatę za wysyłkę i koszty administracyjne w wysokości 20 euro.

Jakie metody płatności akceptujecie?
Wszystkie zakupy są dokonywane za pośrednictwem Klarna Bank, który akceptuje różne rodzaje płatności: karta, faktura (zapłać później) i płatności ratalne.

Nie mogłem zrealizować swojego zakupu
Wypróbuj inną przeglądarkę i ponownie załaduj stronę, używając kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+R na komputerze PC lub CMD+SHIFT+R na komputerze Mac. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z naszym działem pomocy.

Dostawa i Wysyłka

Kiedy dotrze moje zamówienie?
Na stronie każdego z produktów zobaczysz szacowany czas do wysyłki. Czas dostawy będzie się różnić w zależności od metody wysyłki.

Z jakimi firmami kurierskimi współpracujecie?
Wysyłki międzynarodowe realizujemy z firmami UPS i Bring.

Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy wynosi ... dni w zależności od wybranej metody wysyłki. Produkty znajdujące się w magazynie są zazwyczaj gotowe do wysyłki w ciągu 1-2 dni.

Zwroty i wymiana

Jaki jest koszt zwrotu towaru?
Koszt zależy od wielkości Twojego zamówienia, za zwroty pobieramy kwotę poniesionych kosztów. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu uzyskania informacji o kosztach i uzyskania listu przewozowego.

Jak dokonać zwrotu?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta podając:
Numer Twojego zamówienia
Przedmioty, które chcesz zwrócić
Powód Twojego powrotu

Następnie wyślemy Ci instrukcje dotyczące zwrotu Twojego zamówienia. Jeśli chcesz skorzystać z jednej z naszych etykiet wysyłkowych/listów przewozowych, potrącimy ich koszt z kwoty, jaką musimy Ci oddać. W przeciwnym razie otrzymasz instrukcje, jak i gdzie zwrócić swoje zamówienie. Pamiętaj, że nasz magazyn znajduje się w Sztokholmie w Szwecji. Ważne jest, aby starannie zapakować zwracane produkty, ponieważ masz obowiązek zagwarantować, że przedmioty zostaną przez nas odebrane bez żadnych uszkodzeń.

Jak złożyć reklamację dotyczącą mojego zamówienia?
Wyślij zdjęcie, opis problemu i rachunek/numer zamówienia do naszego działu obsługi klienta. W przypadku reklamacji i przypadków gwarancyjnych dotyczących produktów firmy Anova prosimy o bezpośredni kontakt z firmą Anova pod adresem mailowym:
support@anovaculinary.com
Logowanie
Are you in the right place?
Continue to thekitchenlab.pl